Nova Giorgio Armani trilogija radosti: voda, vazduh, sunce

 

Sve je počelo s originalnim mirisom ACQUA di Gioia.Originalnom se parfemu sada pridružuju dve nove emocije, dva nova trenutka sreće nadahnute prirodom: AIR di Gioia i SUN di Gioia. 

Dva elementa, vazduh i sunce, udružuju snage s vodom.

Oslanjajući se sasvim na prirodu i njenu snagu i lepotu, kreirana je ova mirisna trilogija radosti, a ne čudi što je za lice kampanje odabrana prelepa plavooka manekenka Barbara Palvin.

Tim koji je radio na reklami, kao lokaciju je odabrao sunčanu i vetrovitu obalu, Barbara je uživala u snimanju, a evo i šta o tome kaže:

"Mi ovde ne snimamo samo reklamu za parfem, snimamo reklamu za Acqua di Gioia! Meni je to i lično važno, jer zaista živim život pun radosti. Snimali smo  u prirodi, pa je sve vrlo intimno... Voda, sunce, vetar, pesak... I mislim da smo stvorili nešto posebno. Elegantno, ekskluzivno, magično. Volim Đorđa Armanija, jer žena kakvu on vidi uvek zrači elegancijom i snagom. "

 

A vi pogledajte da li je Barbara u pravu :

Za ovaj izgled preporučujemo

  • ACQUA di Gioia by Giorgio Armani

  • AIR di Gioia by Giorgio Armani

  • SUN di Gioia by Giorgio Armani

Povezane teme: parfem, toaletna voda, trend

0/5
Samo ulogovani korisnici mogu da ocenjuju

Komentari ( 0 )

Registrujte se / Ulogujte se se da biste ostavili komentar

Registrujte se / Ulogujte se

Registrujte se / Prijavite se

Makeup recommend

Novosti o Maybelline devojkama

Koje smo novosti saznali sa društvenih mreža o životu Maybelline devojaka...